Komentarz na czas kryzysu. Jak działa chemtrails, szczepionka, 5G.

• Hmmm. Jestem laikiem w temacie krystalografii, bioelektroniki,
    rtęć kojarzy mi się tylko z alchemią, ale nie wykluczam takiego sci-fiction.
    Dlaczego? Bo całe nasze życie stało się mistyfikacją.

Za dużo ukrytych spraw, które w jednym czasie nakładają się na siebie. Niewiadoma pogania niewiadomą i jedyne, co jest wiadome, to że w przeciągu miesiąca straciliśmy ludzkie, konstytucyjne prawa.
    Nie dam głowy, za to, co mówi ten facet, ale żyjemy w takich czasach, że 1+1 już nie równa się 2.
    Co o tym myślisz @robertrobson ?

• Patroni

@Anna Dziękuję, że o mnie pomyślałaś.
    Ja także nie wiem co o tym myśleć. Niby trochę zajmuję się elektroniką i programowaniem ale tak naprawdę chyba bezpieczniej jest stać z boku tego 5G i innych wynalazków. O tej krystalografii nic nie wiem więc sza.
    Kiedy kilka lat temu trochę się zaangażowałem w tłumaczenie prac Tesli a także śledząc jego życiorys, rozmowy z Einsteinem, albo bardzo ciekawą współpracę z Proteusem Steinmetz'em wiele rzeczy wyglądało jak z bajki. Oni naprawdę robili fantastyczne rzeczy.
    Tesla mówił o energi ciała, energii radialnej a w swoim labolatorium i na pokazach dla gości robił takie rzeczy, że nawet Einstein był pod wrażeniem.
    Ale jednocześnie sporo rzeczy jest pokręconych, trzeba uwzględniać jezyk epoki w dodatku specyficzny bo inżynierski i to robi problemy. Myślę, że to od niego się zaczęło i ludzie zaczęli gadać o tej energi ciała, różnych polach energetyczncyh i tego typu rzeczach ale mnie to się wydaje trochę naciągane.
    Dokładając do tego fakt, że sporo dokumentów jest nadal utajnionych trudno dalej coś mówić i działać. Roją się tylko spiskorie. Dlatego przestałem się tym zajmować.

Ludzie zachodu walczyli o swoje prawa przez wiele dziesięcioleci i myśle, że tak łatwo tego stracić nie można, choć wiele osób stara się nam wmówić, że nasze konstytucyjne prawa można naciągać albo zawieszać.