TEST PCR | WIRUSY | C_O_V_I_D_19

• @Andy-Choinski niemieccy adwokaci pod dowództwem Dr. Reiner Fuellmich planują skarżyć te testy PCR w USA.Nie jestem prawnikiem i nie znam się na tego typu sprawach ale myślę, że to się będzie ciagnąć.

Mają zamiar to zrobić w formie pozwu zbiorowego tzw. "Class action".

Dr. Reiner Fuellmich to znany adwokat dzialjacy nie tylko w Niemczech ale również w USA jak i Japonii. Zajmował się m. in. sprawami VW,Deutsche Bank i sztucznych implantów.Żyje i pracuje częściowo w Niemczech jak i USA. Połowę życia wychował się w USA, tam uczęszczał do szkoły Farmington Hills w Michigan.Studiował prawo m. in. na uniwersytecie w Los Angeles.

Jego specjalizacje to:

• Prawo bankowe i giełdowe,
    • Międzynarodowe prawo prywatne,
    • Prawo medyczne,

Poniżej masz jego biografie:
    https://www.fuellmich.com/dr-reiner-fuellmich/

Moje pytanie brzmi jak ty to widzisz?I co myślisz na ten temat?Jak długo trwają tego typu sprawy w USA?

• @Andy-Choinski juz od dawna w Niemczech mówimy o tym,że nie zostały spełnione postulaty Kocha.

WHO test Drosten-a zatwierdziło jako środek do wykrywania wirusa jeszcze przed publikacją jakichkolwiek badań z Chin-patrz data w artykule poniżej‼

https://www.medica.de/de/News/Archiv/Diagnostika_erster_Test_für_neuartiges_Coronavirus_entwickelt

3A69EA9F-F320-496D-96E8-56D24858096C

Sam test zaś powstał na bazie badań wirusa SARS-CoV z 2003 r.Wirus COVID-19 nigdy nie został wyizolowany.Test wykonano na podstawie komputerowego modelu wirusa SARS-CoV z 2003 r.

Co do HIV zgadzam sie z tobą w 100%, to samo próbują nam teraz sprzedać.Oby ta sprawa ze świrusem sie wyjaśniła jak najszybciej.

Mega robota idziesz łeb w łeb z Niemcami.Samuel zrobił dzisiaj podobny material o testach😉.